مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:302020-10-20اقتصادي

مهلت یک ماهه به نانوایی های بندرعباس جهت استفاده از گاز شهری


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: نانوایان یک ماه فرصت دارند تا نسبت به خرید و نصب انشعاب گاز اقدام کنند و در صورت عدم اقدام سهمیه سوخت آنان قطع می شود.

- ایسنا/هرمزگان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: نانوایان یک ماه فرصت دارند تا نسبت به خرید و نصب انشعاب گاز اقدام کنند و در صورت عدم اقدام سهمیه سوخت آنان قطع می شود.

حسین باباخانی در جلسه کارگروه گندم و آرد شهرستان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس اداره گاز شهرستان در خصوص آخرین وضعیت گازکشی محلات شهر بندرعباس، افزود: بیش از 20 درصد شهر بندرعباس بطور کامل گاز کشی شده و آماده بهره برداری و مابقی نیز در حال اجرا است پس ضرورت دارد در محلات که اجرای کامل گازکشی شده شهروندان خصوصا اصناف و واحدهای تجاری نسبت به دریافت و خرید انشعاب و استفاده از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

وی اظهار کرد: محلات شهرک توانیر، گلشهر جنوبی تا خیابان صمدو، مسکن مهر پیامبراعظم، شهرک نبوت، الهیه شمالی، شهرک فجر، شهرک طلاییه تا شهرک امام رضا، الهیه جنوبی، شهرک توحید، بهشت بندر، زعفرانیه، شرق بلوار دانشگاه، چهار راه پگاه، کوی نواب و داماهی به طور کامل گازکشی شده و آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک ماهه به نانوایی های بندرعباس جهت استفاده از گاز شهری

مهلت یک ماهه به نانوایی های بندرعباس جهت استفاده از گاز شهری