مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-20اقتصادي

کشاورزان دست خالی از بانک برنمی گردند


مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی و کشت محصولات استراتژیک نداریم، گفت: فردی دست خالی از بانک برنخواهد گشت چراکه به تاثیر شگرف ماشین آلات در بخش کشاورزی اعتقاد داریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی و کشت محصولات استراتژیک نداریم، گفت: فردی دست خالی از بانک برنخواهد گشت چراکه به تاثیر شگرف ماشین آلات در بخش کشاورزی اعتقاد داریم.

روح الله خدارحمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استان خراسان جنوبی یکی از استان هایی است که به دلیل کمبود آب توسعه گلخانه ها در آن بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه با پیگیری هایی که در استان انجام شده طرح ها و شهرک های گلخانه ای خوبی در حال اجراست، افزود: برای توسعه گلخانه ها هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات نداریم.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه هرچقدر طرح موجه و قابل اجرا به بانک ارائه شود همکاران ما پذیرش کرده و تسهیلات ارائه می دهند، تصریح کرد: خوشبختانه حرکت خوبی انجام شده و طرح بزرگ هزار هکتاری در دست احداث و پیگیری است که تسهیلات آن را فراهم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان دست خالی از بانک برنمی گردند

کشاورزان دست خالی از بانک برنمی گردند