مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 22:402020-10-19اقتصادي

تجارتی به نام واکسن کرونا


در حال حاضر سیاست شامل مسابقه فضایی، مسابقه تسلیحاتی، مسابقه فناوری و درنهایت مسابقه واکسن شده است که بین ابرقدرت های جهان در سال انتخاباتی ایالات متحده برپاشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی در حال حاضر سیاست شامل مسابقه فضایی، مسابقه تسلیحاتی، مسابقه فناوری و درنهایت مسابقه واکسن شده است که بین ابرقدرت های جهان در سال انتخاباتی ایالات متحده برپاشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکنورسیشن پنیک، تولید و آزمایش واکسن و تعیین کارایی و تاثیر آن معمولا حدود چهار سال زمان لازم دارد، اما در حال حاضر به دلیل تقاضای زیاد و سود بالقوه، به گزینه ای مالی تبدیل شده است که با اولین واکسیناسیون علیه کووید-19 حاصل می شود.

به همین دلیل هر ابرقدرت و اقتصاد بزرگی با تمام قدرت برای توسعه آن تلاش می کند و کشورهایی که از منابع لازم برای توسعه واکسن در کشور خود برخوردار نیستند، مایل هستند نمونه ای برای آزمایش باشند تا بتوانند از این طریق منبعی برای رشد اقتصادی و بهبود زودهنگام فراهم کنند.

نویسنده این مقاله می گوید: تردید دارم که این عملکرد موثر واقع شود حتی اگر درخشان ترین ذهن های صنعت، واکسنی را پیدا کنند که روی یک نوع خاص از ویروس کرونا کار کند، هیچ تضمینی وجود ندارد که انواع ویروس کرونا در حال ظهور را از بین ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارتی به نام واکسن کرونا

تجارتی به نام واکسن کرونا