مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 21:052020-10-19فرهنگي

4اثرمنتخب جشنواره ملی هشت نوشت به تولید می رسد


دبیرسومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت گفت: هشت اثر توسط داوران انتخاب شده است که چهار اثر با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران به تولید می رسد.

- رضا ابوذر در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تعویق مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت، اظهار کرد: با توجه به برگزاری این جشنواره ذیل دومین کنگره ملی شهدای استان قم مقرر شد مراسم اهدای جوایز برگزیدگان سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی هشت نوشت همزمان با این کنگره برگزار شود.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این مراسم در روزهای پایانی آذرماه سال جاری برگزار شود، تصریح کرد: اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

دبیرسومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت، ضمن تقدیر و قدردانی از تمام هنرمندانی که با قلم زیبای خود محتوای عشق و دلدادگی به ساحت مقدس شهدای گرانقدر را خلق کردند، ابراز کرد: امیدوارم راهی را که شروع کرده ایم برای ثبت فرهنگ شهادت و عشق و ایمان ، ادامه دهیم و در کنار هم یاد و خاطر این عزیزان را گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4اثرمنتخب جشنواره ملی هشت نوشت به تولید می رسد

4اثرمنتخب جشنواره ملی هشت نوشت به تولید می رسد