مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:152020-10-19بين الملل

چرا «دولت بی سر»؟!


مدیر مسئول روزنامه کیهانبا بیان اینکه طرح توطئه آمیز «دولت بی سر» علیه جمهوری اسلامی ایران هم کلید خورد و به صحنه آم، نوشت: به یقین می توان گفت که ایران اسلامی اصلی ترین هدف آن بوده است چرا که ایران خاستگاه، -              به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اعلام آمادگی کرده است! شاید- و به احتمال قوی-با این انگیزه که در توطئه دیگری به کار گرفته شود.

3- متاسفانه گام اول ، طرح دولت بی سر به دنبال یک غفلت ناخواسته در کشور عراق هم به اجرا در آمد و عادل عبد المهدی، نخست وزیر مؤمن و متعهد دولت عراق مجبور به استعفا شد.

شاید برخی از نیروهای مؤمن ولی بیش از اندازه خوش باور عراق تصور نمی کردند که با استعفای عادل عبد المهدی به ناکجا آباد طرح دولت بی سر وارد شده اند و برخلاف انتظار شان نتیجه ورود به این وادی تحمل برخی از بی ثباتی ها، نا امنی ها و حتی تلاش های سؤال برانگیز جریانات غربگرا -و بعضاً وابسته به غرب- برای عبور از ارزش هایی باشند که خون پاک و مطهر فرزندان مؤمن و انقلابی عراق پای آن ریخته شده است.

اگرچه خوشبختانه با درایت مرجعیت و هوشیاری مردم غیور عراق این توطئه رو به افول گذاشته است.

4- طرح توطئه آمیز دولت بی سر علیه جمهوری اسلامی ایران هم کلید خورد و به صحنه آمد و به یقین می توان گفت که ایران اسلامی اصلی ترین هدف آن بوده است چرا که ایران خاستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «دولت بی سر»؟!

چرا «دولت بی سر»؟!