مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 19:102020-10-19فرهنگي

این کارگردان همچنان در یزد فیلم می سازد


«رقیه توکلی» با اشاره به این که فیلم تازه اش، درباره صمیمت مردم یزد در سال های جنگ است، گفت: از ساخت فیلم «مهران» انرژی زیادی گرفتم.

- رقیه توکلی با اشاره به این که فیلم تازه اش، درباره صمیمت مردم یزد در سال های جنگ است، گفت: از ساخت فیلم مهران انرژی زیادی گرفتم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست معرفی فیلم مهران به کارگردانی رقیه توکلی با حضور گروهی از عوامل این فیلم و با حضور آنلاین رقیه توکلی کارگردان فیلم، با اجرای محمدرضا مقدسیان در خانه اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تهران برگزار شد.

بر اساس این خبر، در این نشست رقیه توکلی کارگردان این فیلم در تماس تصویری گفت: دلم می خواست در آنجا حضور داشته باشم زیرا امشب اولین اکران فیلم مهران بود، اما به خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانستم که در کنارتان باشیم.

همیشه دلم می خواست فیلم هایم را در یزد بسازم، به این که فیلم ام دفاع مقدسی یا مخصوص کودکان و نوجوانان باشد فکر نمی کردم، فقط هدفم نشان دادن شهر یزد بود.

او ادامه داد: واقعیتی وجود دارد و آن این که یزد در زمان جنگ شهر ایمن بوده است و مهاجران زیادی به این شهر آمده اند و حالا نیز همان مهاجران در یزد مانده اند.

در زمان جنگ مردم شهر من، مهمان نواز بودند و به مردم جنگ زده کمک می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این کارگردان همچنان در یزد فیلم می سازد

این کارگردان همچنان در یزد فیلم می سازد