مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 18:552020-10-19فرهنگي

برپایی نمایشگاه هنرمندان خوشنویس در چابهار


معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آثار هنرمندان خوشنویس در محل مجتمع فرهنگی کمالان منطقه آزاد چابهار به مدت 3 روز برای بازدید علاقمندان دایر شد است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آثار هنرمندان خوشنویس در محل مجتمع فرهنگی کمالان منطقه آزاد چابهار به مدت 3 روز برای بازدید علاقمندان دایر شد است.

محمداکبر چاکرزهی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: ظرفیت هنر خوشنویسی در کشورمان سرآمد می باشد و بدلیل استعدادهای ذاتی و علمی فراوانی که در سیستان و بلوچستان وجود دارد به مناسبت هفته خوشنویسی این نمایشگاه به مدت سه روز دایر گردیده است.

وی افزود: انجمن خوشنویسان شهرستان چابهار به عنوان دومین شعبه در سیستان و بلوچستان تشکیل شده است که برای ترویج این هنر نیاز است بسترهای لازم جهت استفاده از کلاس های آموزشی بصورت مستمر ایجاد شود.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار با ساخت مجتمع فرهنگی کمالان که به نام هنرمند برجسته موسیقی سنتی بلوچی نام گذاری شده، ظرفیتی ایجاد کرده که هنرمندان از این مکانبرای شناسایی و بروز استعدادهای هنرشان استفاده کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه ورکشاپ سه روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه هنرمندان خوشنویس در چابهار

برپایی نمایشگاه هنرمندان خوشنویس در چابهار