مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-19سياسي

دستگاه قضایی با متخلفان مطابق قانون برخورد کند


نحوه برخورد با متخلفان مالی به صورت جریمه نقدی و بازداشتی به طوری انجام شود که متخلفان مجازات شوند اما در عین حال نباید موجب ناامیدی مردم شود همچنین حقوق افراد را باید رعایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسن خلیل آبادی رییس شورای اسلامی شهرستان ری در پنجاه وچهارمین جلسه این شورا که شامگاه امروز با حضور فرماندار ری و اعضای شورا تشکیل شد، با اشاره به اتفاقاتی که اخیراً برای برخی اعضای شورا در شهرستان ری رخ داده است، اظهار کرد: در جایگاه ریاست شورای شهرستان از هیچ تخلف و جرمی حمایت نمی کنم اما باید توجه کنیم که همه انسان ها و حتی متهمان حقوقی دارند که باید رعایت کنیم.

  وی گفت: نهادهای نظارتی و بازرسی در ابتدا باید نسبت به تخلفات شوراها تذکر بدهند و در صورتی که پس از تذکر، تخلفات تکرار شد اقدام به برخورد کنند.

  عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه اسلام مکتب انسان سازی است افزود: اگر در جامعه اسلامی تخلفی صورت می گیرد نشانه ضعف ما می باشد که به خوبی نظارت نکردیم لذا نباید به دنبال مچ گرفتن باشیم.

خلیل آبادی با تأکید بر اینکه با متخلف باید مطابق قانون برخورد شود، تصریح کرد: برخی نحوه برخوردها موجب ناامیدی مردم می شود لذا از قوه قضاییه خواهش می کنم با متخلف مطابق قانون برخورد کنند زیرا این که طبق قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با متخلفان مطابق قانون برخورد کند

دستگاه قضایی با متخلفان مطابق قانون برخورد کند