مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-19حوادث

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی طی شش ماه نخست امسال


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 3 تن و 5 کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار مسعود خرم نیا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 3 تن و 5 کیلو گرم انواع مواد مخدر و روانگردان در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان این که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 81 درصد افزایش نشان می دهد، تصریح کرد: در این مدت 14تن و 201 کیلوگرم انواع پیش ساز  و مواد شیمیایی نیز کشف شده است که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 523 رشد درصدی دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: امسال در زمینه کشف شبکه و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر رشد 18 درصدی را داشتیم.

خرم نیا یادآور شد: از کل کشفیات مواد مخدر استان 89 درصد کشفیات مربوط به اقدامات اطلاعاتی و 11 درصدی مربوط به اقدامات انتظامی استان است.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در زمینه مبارزه با توزیع مواد مخدر، گفت: طرح های کنترل اطراف مدارس، ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی  از جمله طرح های اجرایی در استان است که امسال اجرای این طرح ها 72 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی طی شش ماه نخست امسال

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی طی شش ماه نخست امسال