مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-19حوادث

3 مجتمع تجاری در شاهین شهر نیازمند ایمن سازی هستند


رییس سازمان آتش نشانی شاهین شهر گفت: میزان همکاری مالکان مجتمع های تجاری با سازمان آتش نشانی برای ایمن سازی تاکنون، حدود 10 درصد بوده که در صورت اقدام نکردن به ایمن سازی از طریق مراجع قضایی با آن ها برخورد می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان آتش نشانی شاهین شهر گفت: میزان همکاری مالکان مجتمع های تجاری با سازمان آتش نشانی برای ایمن سازی تاکنون، حدود 10 درصد بوده که در صورت اقدام نکردن به ایمن سازی از طریق مراجع قضایی با آن ها برخورد می شود.

آتش پاد دوم مجتبی رستمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 3 مجتمع تجاری در شاهین شهر نیازمند بازنگری در تجهیزات و ایمن سازی هستند، اظهار کرد: پس از حادثه پلاسکو بسیج عمومی برای شناسایی اماکن حادثه خیز در شاهین شهر ایجاد شد، که پس از شناسایی و معرفی به شهرداری برای ارتقای سطح ایمنی ساختمان ها به آنان اخطار داده شد.

رییس سازمان آتش نشانی شاهین شهر، میزان تجهیزات آتش نشانی شاهین شهر را مطابق با نیاز شهر دانست و ادامه داد: تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی شاهین شهر نیازمند مرمت، به روز رسانی و بازسازی است و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، شهرداری ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امکان به روز رسانی و مرمت مهیا نیست، اما این تجهیزات در حال حاضر پاسخگوی نیاز شهر و شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مجتمع تجاری در شاهین شهر نیازمند ایمن سازی هستند

3 مجتمع تجاری در شاهین شهر نیازمند ایمن سازی هستند