مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-19اقتصادي

بهره مندی 31 روستای اردستان از طرح آبرسانی اصفهان بزرگ


در حال حاضر پنج مجتمع آبرسانی، در شهرستان اردستان شامل مجتمع باقرآباد با 5 روستا، مجتمع جنبه و مکان با 2 روستا، مجتمع اونج، - ایسنا/اصفهان مدیر آبفا اردستان گفت: در حال حاضر پنج مجتمع آبرسانی، در شهرستان اردستان شامل مجتمع باقرآباد با 5 روستا، مجتمع جنبه و مکان با 2 روستا، مجتمع اونج، ظفرقند و لاسیب با 7 روستا، مجتمع هندوآباد، کچو مثقال و سرابه با 6 روستا و مجتمع ریگستان یک با 11 روستا تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار دارند.

رضا دهقانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: هم اکنون از 174 روستای موجود در اردستان با جمعیت 15 هزار و 700 نفر، 108 روستا تحت پوشش آبفا قرار دارد.

وی افزود: منطقه اردستان دارای 7 مجتمع آبرسانی روستایی است که 5 مجتمع آن تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار دارد و 2 مجتمع روستایی دیگر بنام مجتمع روستایی موغار با 8 روستا و مجتمع ریگستان 2 با 9 روستا، آب شرب مورد نیاز آنها از طریق سه حلقه چاه تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر آبفا اردستان با اشاره به احداث مجتمع آبرسانی برزاوند و همبرات، تصریح کرد: در صددیم با احداث این دو مجتمع، 51 روستای دیگر در منطقه اردستان تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار گیرند.

دهقانی پیرامون احداث مجتمع برزاوند خاطرنشان کرد: حدود 108 کیلومتر طول خط انتقال آب در مجتمع برزاوند است که تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 31 روستای اردستان از طرح آبرسانی اصفهان بزرگ

بهره مندی 31 روستای اردستان از طرح آبرسانی اصفهان بزرگ