مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-19اجتماعي

شهرستان زهک در صدر مراکز تحقیقات هواشناسی کشاورزی کشور


رییس مرکز تحقیقات هواشناسی کشاورزی شهرستان زهک سیستان وبلوچستان گفت: در ارزیابی کمی و کیفی ماه سپتامبر سازمان هواشناسی کشور، زهک با کسب 100 امتیاز به صورت مشترک در صدر برترین مراکز تحقیقات هواشناسی کشاورزی کشور قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مرکز تحقیقات هواشناسی کشاورزی شهرستان زهک سیستان وبلوچستان گفت: در ارزیابی کمی و کیفی ماه سپتامبر سازمان هواشناسی کشور، زهک با کسب 100 امتیاز به صورت مشترک در صدر برترین مراکز تحقیقات هواشناسی کشاورزی کشور قرار گرفت.

سهراب شیبانی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: در این ارزیابی این مرکز بالاتر از 18 ایستگاه هواشناسی کشاورزی نظیر اکباتان همدان، اهواز، اردبیل و نجف آباد اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان هواشناسی ماهانه فعالیت های مراکز تحقیقات کشاورزی را ارزیابی می کند، ادامه داد: ثبت اطلاعات روزانه، وضعیت تولید محصولات هواشناسی کشاورزی و ارسال گزارشات روزانه بخشی از شاخص های این ارزیابی است.

رییس مرکز تحقیقات هواشناسی کشاورزی با بیان اینکه این مرکز بیش از 25 سال قبل تاسیس شده است، افزود: شهرستان زهک در شمال استان از قطب های کشاورزی استان است که بخش قابل توجهی از گندم مورد نیاز استان را تامین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان زهک در صدر مراکز تحقیقات هواشناسی کشاورزی کشور

شهرستان زهک در صدر مراکز تحقیقات هواشناسی کشاورزی کشور