مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-18سياسي

توضیحات پورمختار درباره اخبار منتشره درباره اتهامش


محمدعلی پورمختار نماینده مجلس دهم با انتشار اطلاعیه ای در مورد اخبار منتشره در رسانه ها درباره اتهاماتش طی یک ماه اخیر توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اطلاعیه محمدعلی پورمختار نماینده سابق مجلس در ادامه آمده است: حضور مردم شریف و انقلابی ایران باادای سلام و احترام از آنجا که در چند روز گذشته اخبار و اطلاعات کذب و نادرستی علیه اینجانب منتشر و خصوصا توسط شبکه های معاند نظام و مخالف نیروهای انقلابی به طور گسترده منتشر شده است لازم می دانم توضیح مختصری را به استحضار برسانم.

“بنده به اتفاق چند نفر در سال92موسسه خیریه شمیم ولایت را جهت کمک به نیازمندان تشکیل دادیم و من هم به عنوان رییس هیأت مدیره کار را شروع کردیم حدود1300خانواده تحت پوشش قرار گرفتند و مرتب در مناسبتها و خصوصا ماه رمضان و عیدنوروز این کمکها انجام شده است.

چون بنده درگیر کار مجلس بودم و کمتر به کارموسسه می رسیدم کارها توسط سایر اعضا از جمله مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره انجام می شد.

در اواخرسال 97خبری مبنی بر فروش بخشی از کالاهای دریافتی شامل برنج و گوشت و شکر در بازار واصل شد.

اینجانب که اطلاعی از موضوع نداشتم بلافاصله کار موسسه وتهیه ارزاق را تعطیل و با عوامل برخورد وبا ورود سازمان تعزیرات و جریمه متخلفین و نیز تشکیل پرونده در مرجع قضایی امر رسیدگی ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات پورمختار درباره اخبار منتشره درباره اتهامش

توضیحات پورمختار درباره اخبار منتشره درباره اتهامش