مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-18سياسي

/اجمالی/ انهدام 36 باند مواد مخدر در همدان/ دستگیری 101 نفر از اراذل و اوباش


فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام 36 باند مواد مخدر در سطح استان خبر داد و گفت: تأمین امنیت مردم و صیانت از حقوق شهروندی آنها خط قرمز ماست و بدون کوچکترین اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سردار سلمان امیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروهای نظامی و انتظامی با مجاهدت و ایثار در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه تلاش می کنند و این وظیفه را یک افتخار بزرگ برای خود می دانند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم در مجموعه ای فعالیت می کنیم که در شهادت در آن باز است، امنیت مثال زدنی کشور را ناشی از ایثار و جانفشانی شهدا دانست و افزود: به تأسی از راه این عزیزان اجازه نخواهیم داد کوچکترین خللی در امنیت این کشور و مردم ایجاد شود.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان جلوی مخلان نظم و امنیت می ایستیم گفت: با همکاری و هماهنگی بین ادارات، همراهی رسانه ها و مردم امنیت خوبی را در سطح استان ایجاد خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنانش امنیت را موضوع بین بخشی عنوان کرد و با بیان اینکه تأمین امنیت پایدار نیازمند همکاری مردم و دستگاه ها با مجموعه ناجا است اظهار کرد: تشخیص صحیح و به موقع شرایط از یک سو و دشمن شناسی و درک واحد از اهداف آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/اجمالی/ انهدام 36 باند مواد مخدر در همدان/ دستگیری 101 نفر از اراذل و اوباش

/اجمالی/ انهدام 36 باند مواد مخدر در همدان/ دستگیری 101 نفر از اراذل و اوباش