مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-18حوادث

تهدیدهای مومو را جدی نگیرید


والدین هوشیار بوده و به تهدیدهای مومو توجه نکرده و استرس و اضطراب را به فرزندان خود منتقل نکنند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: والدین هوشیار بوده و به تهدیدهای مومو توجه نکرده و استرس و اضطراب را به فرزندان خود منتقل نکنند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کلیپ های مومو که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: رسیدگی به ارسال پیام ها و کلیپ های موسوم به مومو به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای زنجان قرار گرفته و به زودی افراد مجرم گرفتار قانون خواهند شد.

وی با اشاره به ارسال کلیپ های مومو برای برخی کاربران به خصوص دانش آموزان، افزود: در روزهای اخیر شاهد مطرح شدن چالش مومو در سطح برخی استان های کشور به خصوص استان های جنوبی بوده ایم و تعدادی از کاربران که بیشتر آن ها دانش آموز بودند، پیام هایی حاوی محتوا و تصاویر مومو بیشتر در اپلیکیشن واتس آپ دریافت کردند.

این مسئول با بیان اینکه مومو یک اکانت واتس آپ است که در ابتدا کاربر لینک تماس از سوی مومو دریافت و پس از شروع به گفت وگو از سوی حساب کاربری مومو فرد به رفتارهای خطرناک دعوت می شود، تصریح کرد: والدین در اینخصوص دقت بیشتری داشته باشند و تهدیدها را جدی نگرفته و استرس و اضطراب به فرزندان خود منتقل نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدهای مومو را جدی نگیرید

تهدیدهای مومو را جدی نگیرید