مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-18پزشكي

با تغذیه و ورزش به جنگ کرونا بروید


حرف از تقویت سیستم ایمنی و مقابله در برابر بیماری‌ها که می‌شود اغلب ما به این فکر می‌کنیم که از چه دارو و یا برنامه‌ی غذایی باید استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امّا باید بدانیم که مصرف برخی خوراکی ها، عادت مفیدی است که قادر به تقویت سیستم ایمنی بدن ما بوده و از «سلامتی» ما در برابر انواع بیماری‌های ناشی از ضعف قوای بدنی مراقبت می‌کند.

با توجه به شرایط کنونی که همه مردم جهان با ویروس کرونا مواجه هستند و راهکاری به جز استفاده از ماسک برای پیشگیری از آن ندارند، پزشکان و متخصصین علم تغذیه و ورزش توصیه می‌کنند که افراد از طریق راه‌های مختلف به خصوص بهبود وضعیت تغذیه و ورزش، از خود در برابر این ویروس مراقبت کنند.

سیستم ایمنی و نقش آن در دفاع از بدن نفیسه راستی، متخصص فیزیولوژی ورزشی قلب و عروق عنوان کرد: «سیستم ایمنی جانداران را می‌توان یکی از پیچیده‌ترین سیستم های دفاعی دانست، به خصوص این سیستم در بدن انسان‌ها به صورت خیلی پیچیده‌تر و سازمان‌یافته‌تری عمل می‌کند.

» وی با اشاره به نقش و اهمیت کارکرد صحیح سیستم ایمنی بدن افزود: «دستگاه ایمنی بخشی از بدن است که با سازوکار شناسایی، سلول‌ها و مولکول‌های خودی را از مهاجمین بیگانه، مانند میکروب‌ها و ویروس‌ها تشخیص داده، و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تغذیه و ورزش به جنگ کرونا بروید

با تغذیه و ورزش به جنگ کرونا بروید