مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-18بين الملل

چین، آمریکا را به تلافی بازداشت های خودسرانه تهدید کرد


روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرد، دولت پکن به واشنگتن هشدار داده ممکن است در پاسخ به پیگرد قضایی اساتید دانشگاه چینی از بابت اتهام ارتباط با ارتش کشورشان، - روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرد، دولت پکن به واشنگتن هشدار داده ممکن است در پاسخ به پیگرد قضایی اساتید دانشگاه چینی از بابت اتهام ارتباط با ارتش کشورشان، آمریکایی ها حاضر در چین را دستگیر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه وال استریت ژورنال با استناد به منابع آگاه ناشناس نوشت، مقامهای چینی هشدارهای مکرری را از طریق چندین مجاری مختلف به مقامهای دولت آمریکا مطرح ساخته اند.

این نشریه در ادامه نوشت، پیام چین این بوده که آمریکا باید به پیگرد قضایی اساتید دانشگاه چینی در دادگاه های آمریکا پایان دهد و یا در غیر این صورت آمریکایی های ساکن چین ممکن است خودشان را در وضعیت نقض قوانین چین بیابند.

وزارت امور خارجه آمریکا در اعلامیه ای به تاریخ 14 سپتامبر به منظور هشدار در قبال سفر به چین عنوان کرد، دولت پکن از بازداشت خودسرانه و ممنوعیت خروج در قبال شهروندان آمریکایی و دیگران استفاده می کند تا اهرم چانه زنی با دولتهای خارجی به دست بیاورد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین، آمریکا را به تلافی بازداشت های خودسرانه تهدید کرد

چین، آمریکا را به تلافی بازداشت های خودسرانه تهدید کرد