مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 21:102020-10-17حوادث

کلاهبرداری با تسهیلات کم بهره!


مجرمان سایبری با هدف کلاهبرداری از شهروندان اقدام به راه اندازی کانال ها و صفحاتی در شبکه های اجتماعی مختلف کرده مبنی بر اینکه می توانند به متقاضیان، - محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نوین شدن کلاهبرداری از سودجویان با گسترش فضای مجازی اظهار کرد: یکی از راهکارهای کلاهبرداران در حوزه تسهیلات است.

رییس پلیس فتای استان زنجان افزود: به همین خاطر مجرمان سایبری با هدف کلاهبرداری از شهروندان اقدام به راه اندازی کانال ها و صفحاتی در شبکه های اجتماعی مختلف کرده مبنی بر اینکه می توانند به متقاضیان وام های کم بهره و حتی بدون ضامن اعطا کنند.

وی گفت: در این فرآیند با جعل عناوین برخی از شرکت ها و موسسات مبالغی را از شهروندان تحت عنوان هزینه استعلام و یا ثبت نام اولیه اخذ و پس از آن دیگر پاسخگوی آنها نخواهند بود.

آدینه لو افزود: از این رو با توجه به اینکه هویت افراد در فضای مجازی کاملا ناشناخته است، لذا شهروندان گرامی به هیچ عنوان به اینگونه تبلیغات اعتماد نکرده و برای دریافت هرگونه تسهیلات بهتر است از مسیر قانونی و با مراجعه به موسسات مالی معتبر اقدام کنند.

وی از هموطنان خواست: برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری از افشای اطلاعات حساب های بانکی و عضویت در سایت های غیرقانونی و مجرمانه پرهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با تسهیلات کم بهره!

کلاهبرداری با تسهیلات کم بهره!