مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-17سياسي

مردم دیار گیل و دیلم عزادار ضامن آهو/ گیلان سراسر اشک و ماتم شد


مردم دیار گیل و دیلم همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) با برپایی مراسم عزاداری در سوگ شهادت ضامن آهو اشک ماتم ریخته و سوگواری کردند.

- رشت- مردم دیار گیل و دیلم همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) با برپایی مراسم عزاداری در سوگ شهادت ضامن آهو اشک ماتم ریخته و سوگواری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا و ممنوعیت برگزاری تجمعات و حتی سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) گیلانیان مؤمن با حضور در مساجد، حسینیه ها، هیئت های عزاداری با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک با نوای مداحان اشک ماتم ریخته و بر سر و سینه زدند.

برپایی روضه های خانگی یکی دیگر از برنامه هایی بود که با توجه به شرایط کرونایی از سوی خانواده های گیلانی مورد استقبال قرار گرفته به گونه ای که به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان بیش از دو هزار خانوار گیلانی برای برپایی این مراسم در دهه پایانی ماه صفر به ویژه سالگرد رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام رضا (ع) اعلام آمادگی کردند.

به راه انداختند دسته جات عزاداری با رعایت فاصله اجتماعی و تجمع در صحن امامزادگان و بقاع متبرکه استان گیلان از دیگر مراسم هایی است که از سوی گیلانیان عزادار طی شبانه روز گذشته و صبح امروز برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دیار گیل و دیلم عزادار ضامن آهو/ گیلان سراسر اشک و ماتم شد

مردم دیار گیل و دیلم عزادار ضامن آهو/ گیلان سراسر اشک و ماتم شد