مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-17اقتصادي

کاربردی شدن نانوسیلیس محققای کشور در 4 شرکت کاشی سازی


نانو سیلیس یکی از شرکت های فناور به دلیل امکان فرموله کردن این محصول توسط این شرکت برای صنایع و قیمت کم و کارایی بالا، در محصولات کاشی و سرامیک 4 شرکت صنعتی کاربردی شد.

- نانو سیلیس یکی از شرکت های فناور به دلیل "امکان فرموله کردن این محصول توسط این شرکت برای صنایع" و "قیمت کم و کارایی بالا، در محصولات کاشی و سرامیک 4 شرکت صنعتی کاربردی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید اسلامی نصرت آبادی، مدیرعامل این شرکت فناور با اشاره به تولید و فروش ماهانه 10 تن نانوسیلیس، گفت: بیشترین کاربرد نانوسیلیس های تولیدی ما در صنعت کاشی و سرامیک است.

برای توسعه بازار، از ابتدای سال وارد صنعت ریخته گری شدیم و در حال حاضر بخشی از نانوسیلیس تولیدی شرکت در این صنعت استفاده می شود.

اسلامی، با بیان اینکه استفاده از نانوسیلیس در صنعت ریخته گری موجب بهبود خواص مکانیکی قالب ها شده و شکاف و ترک مویرگی را در قالب ها به حداقل می رساند، اظهار کرد: از این طریق استحکام قالب افزایش قابل توجهی پیدا می کند و ما به تازگی محصول خود را به صنعت ریخته گری عرضه کرده ایم و امیدوارم در آینده نزدیک سهم بیشتری در این بازار پیدا کنیم.

وی از تداوم استقبال صنعت کاشی و سرامیک از نانوسیلیس این شرکت خبر داد و گفت: در صنعت کاشی و سرامیک، نانوسیلیس برای ایجاد زیبایی بصری به محصولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردی شدن نانوسیلیس محققای کشور در 4 شرکت کاشی سازی

کاربردی شدن نانوسیلیس محققای کشور در 4 شرکت کاشی سازی