مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 20:352020-10-16حوادث

ارسال کننده کلیپ های «مومو» تحت تعقیب پلیس


رسیدگی به ارسال پیام ها و کلیپ های موسوم به «مومو» به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای زنجان قرار گرفته و بزودی افراد مجرم گرفتار قانون می شوند.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ارسال کلیپ های   مومو  برای برخی کاربران به خصوص دانش آموزان اظهار کرد: والدین در این خصوص دقت بیشتری داشته باشند و تهدیدات را جدی نگیرند و استرس و اضطراب به فرزندان خود منتقل نکنند.

 رییس پلیس فتای استان زنجان افزود: در روزهای اخیر شاهد مطرح شدن چالش   مومو  در سطح برخی استان های کشور به خصوص استان های جنوبی بوده ایم و برخی کاربران که بیشتر آنها دانش آموز بوده اند پیام هایی حاوی محتوا و تصاویر   مومو  بیشتر در اپلیکیشن واتس آپ دریافت کرده اند.

 وی در تشریح این موضوع گفت:   مومو  یک اکانت واتس آپ است که در ابتدا کاربر یک لینک تماس از سوی   مومو  دریافت و پس از شروع به گفتوگو از سوی حساب کاربری   مومو  فرد به رفتارهای خطرناک دعوت می شود.

آدینه لو از والدین و معلمان خواست: به هیچ وجه دانش آموزان را به استفاده از پیام رسان های خارجی برای آموزش های مجازی هدایت نکنند و در صورت برخورد فرزندشان با محتوای مورد اشاره با صحبت های لازم، ترس و استرس دانش آموزان را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کننده کلیپ های «مومو» تحت تعقیب پلیس

ارسال کننده کلیپ های «مومو» تحت تعقیب پلیس