مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-16سياسي

نفت نرگسی باید به مردم منطقه پاسخگو باشد


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از بی مسئولیتی شرکت های نفتی نسبت به مردم وحدتیه و دشتستان، از تلاش برای پاسخگو کردن شرکت نفت نرگسی به مردم منطقه خبر داد.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از بی مسئولیتی شرکت های نفتی نسبت به مردم وحدتیه و دشتستان، از تلاش برای پاسخگو کردن شرکت نفت نرگسی به مردم منطقه خبر داد.

ابراهیم رضایی در جمع فعالان جهادی و انقلابی وحدتیه با ابراز امیدواری برای بهبود وضعیت کشور در آینده تاکید کرد: گره زدن رفع مشکلات داخل کشور به انتخابات یک کشور دیگر یک تفکر غلط و ساده انگارانه و توهین به ملت باعظمت ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنای مجلس کنونی این است که به دولت کمک کنیم که کارکرد بهتر و بیشتری در عرصه خدمت گذاری به مردم داشته باشد.

رضایی به مشکل بازار خرما اشاره کرد و افزود: صادرکنندگان ما طی یک سال اخیر مشکل زیادی برای صادرات داشتند و این موضوع باعث شد تا قیمت خرما پایین باشد.

صادر نشدن خرما باعث تضعیف بازار شد و ضرر اصلی هم نصیب کشاورز شد.

وی به پیگیری های صورت گرفته برای تسهیل صادرات خرما اشاره کرد و گفت: نشست های متعددی را در وزارت امور خارجه، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت برای بهبود وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت نرگسی باید به مردم منطقه پاسخگو باشد

نفت نرگسی باید به مردم منطقه پاسخگو باشد