مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 14:502020-10-15سياسي

نشان عالی مدیر سال باز هم به ایران کیش رسید


پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش برای دومین بار متوالی نشان عالی مدیر سال را در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، این اجلاس با حضور عیسی کلانتری معاون رییس جمهور، علی اکبر مونسان وزیر میراث فرهنگی، داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برات قبادیان معاون وزیر صمت و با رویکرد تجلیل از مدیران موفق و جوان، معرفی مدیران خلاق در عرصه کارآفرینی برگزار شد.

هومن پناهی پور دبیر اجرایی پنجمین اجلاس نشان عالی مدیر سال در مورد شاخص های ارزیابی انتخاب شرکت ها و مدیران برتر در این اجلاس گفت: ارزیابی سازمان ها با توجه به سر فصل های تعیین شده در معاونت پژوهشی وزارت صمت، صورت گرفته است.

برات قبادیان به عنوان معاونت آموزش و پژوهش وزارت صمت ریاست کمیته علمی این ارزیابی را برعهده داشت.

وی درباره این شاخص ها اظهار کرد: با بررسی چند شاخص رهبری و مدیریت سازمان، منابع انسانی و کارکنان، میزان توجه به حوزه آموزش، کیفیت، خدمات و محصولات، نتایج رضایت مشتریان و مصرف کنندکان، عملکرد هرسازمان با توجه به مجموعه اسناد ارائه شده ارزیابی شد.

پناهی پور با بیان اینکه نشان ها در سه سطح زرین، سیمین و برنزی به هفتاد شرکت ایرانی تعلق گرفته است، گفت: با توجه به مجموعه اسناد ارائه شده، دراین شاخص ها ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان عالی مدیر سال باز هم به ایران کیش رسید

نشان عالی مدیر سال باز هم به ایران کیش رسید