مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-15سياسي

اجرای نیت واقفین ملاک هزینه کرد درآمد موقوفات باشد/ترویج وقف با نیت توسعه علمی


نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای نیت واقفین ملاک اصلی هزینه کرد درآمد موقوفات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی در دیدار با مدیر و کارکنان اوقاف سنندج که به مناسبت دهه وقف صورت گرفت، اظهار کرد: کمک به معیشت و افزایش حقوق ماموستایان مساجد دارای موقوفات باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در کشورهای اسلامی رسیدگی به امور روحانیون و امور قرآنی باید در اولویت باشد که البته اوقاف در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام داده است و امیدواریم این روند با جدیت هرچه بیشتر ادامه پیدا کند.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای نیت واقفین در هزینه درآمد موقوفات باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

فتحی افزود: اوقاف امانت دار واقفین است و در صورتی که این امانت به خوبی حفظ شود می تواند تاثیر بسزایی در محرومیت زدایی داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج و فرهنگ سازی در مورد وقف با نیات جدید گفت: استان کردستان به ویژه شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره نیازمند موقوفات با نیات علمی، درمانی و محرومیت زدایی است در این راستا باید فرهنگ سازی های لازم صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نیت واقفین ملاک هزینه کرد درآمد موقوفات باشد/ترویج وقف با نیت توسعه علمی

اجرای نیت واقفین ملاک هزینه کرد درآمد موقوفات باشد/ترویج وقف با نیت توسعه علمی