مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-15سياسي

لازمه حضور در فضای مجازی شناخت کافی از آن است


جانشین معاونت آموزش سازمان فضای مجازی بسیج گفت: همه ما جهت زندگی در جامعه کنونی، ناگزیر به ورود به این فضا هستیم و لازمه حضور عاقلانه در این فضا داشتن شناخت کافی از آن است و در اینجاست که سواد رسانه ای اهمیت می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محسن احمدی ظهر امروز در دوره مجازی سواد رسانه ای بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: اهمیت سواد رسانه ای بدان جهت است که جامعه با سرعت بسیار زیادی متمایل به فضای مجازی شده و خواه یا ناخواه، قسمت عمده ای از حیات بشر به این فضا مربوط می شود.

وی افزود: همه ما جهت زندگی در جامعه کنونی، ناگزیر به ورود به این فضا هستیم و لازمه حضور عاقلانه در این فضا داشتن شناخت کافی از آن است و در اینجاست که سواد رسانه ای اهمیت می یابد.

جانشین معاونت آموزش سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه دلایلی بر اهمیت سواد رسانه ای وجود دارد، تصریح کرد: در وهله اول برای اینکه در میان انبوهی از پیام های رسانه انتخاب مناسب را داشته باشیم، مجبور به آموزش سواد رسانه ای هستیم و این مسئله به ما کمک می کند که انتخاب ما معقول و مناسب باشد.

احمدی اضافه کرد: سواد رسانه ای برای ما مقصد نیست بلکه پله اول است، چراکه سواد رسانه ای یک سری آگاهی و یک تکنیک آموزشی است که به ما یاد می دهد وقتی پیام های رسانه ای به سمت ما میاید آن ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه حضور در فضای مجازی شناخت کافی از آن است

لازمه حضور در فضای مجازی شناخت کافی از آن است