مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-15سياسي

استفاده از فضای مجازی محور اصلی برنامه های هفته ناجا است


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان بستر فضای مجازی را محور اصلی برنامه های هفته ناجا دانست و گفت: اجرای برنامه های هفته ناجا در سال جاری متفاوت تر از سال های قبل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرهوشنگ حیدریان ظهر امروز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته ناجا در استان کردستان، اظهار کرد: برنامه های امسال با شعار با هم برای امنیت و سلامت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از 27 مهر تا دوم آبان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: در این هفته با هدف گسترش گفتمان امنیت و سلامت، تقویت احساس امنیت عمومی، آشناسازی شهروندان با پیشرفت ها و تحولات پلیس در عرصه های مختلف، گزارش مجموعه اقدامات و کارنامه یک ساله پلیس در حوزه های مختلف عملکردی و تخصصی به اطلاع مردم استان رسانده می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: امنیت و سلامت از نیازهای اساسی جوامع انسانی در طول تاریخ بوده و در حفظ، بقا و تعالی بشر نقش کلیدی دارد و فقدان آن آسیب های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراوانی را برای فرد و جامعه در پی خواهد داشت.

سرهنگ حیدریان با اعلام محورها و برنامه های شاخص هفته ناجا به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با علما، روحانیون، مراجع و همچنین برگزاری نشست علمی با اساتید و نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فضای مجازی محور اصلی برنامه های هفته ناجا است

استفاده از فضای مجازی محور اصلی برنامه های هفته ناجا است