مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 21:052020-10-14سياسي

تجلیل استاندار تهران از شهردار اسلامشهر


استاندار تهران با اهدای لوحی از شهردار و مجموعه شهرداری اسلامشهر برای ارائه خدمات و تکریم ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  اسلامشهر، علی محمد اسلامی مشاور استاندار تهران و مسؤول امور ایثارگران استانداری تهران ظهر امروز با حضور در شهرداری اسلامشهر از تلاش ها و خدمات شهردار و واحد امور ایثارگران شهرداری اسلامشهر تقدیر و قدردانی کرد.

در این دیدار علی محمد اسلامی مشاور استاندار تهران با ابلاغ پیام لوح تقدیر استاندار تهران، بیان کرد: در ارزیابی به عمل آمده از عملکرد شهرداری های استان تهران در زمینه ارائه خدمات و تکریم ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، واحد امور ایثارگران شهرداری اسلامشهر در بین 43 شهرداری استان رتبه نخست را کسب کرده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تکریم و توجه به ایثارگران در ادارات، تأکید کرد: اگر روحیه ایثار و فداکاری دوران 8 سال دفاع مقدس در جامعه جاری و حاکم باشد، بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه امروز حل می شود؛ توجه به فرهنگ ایثارگری و تکریم از ایثارگران و خانواده معظم شهدا و جانبازان، تعظیم شعائر دینی ایرانی و ملی ما بوده و زنده نگه داشتن ارزش های فرهنگی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل استاندار تهران از شهردار اسلامشهر

تجلیل استاندار تهران از شهردار اسلامشهر