مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-14اقتصادي

پشت حصارهای آزادی چه می گذرد؟


پروژه پارکینگ پایانه زیرسطحی آزادی مشهد با تمام حواشی، این روزها با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در پایان راه قرار دارد و انتظار می رود با افتتاح این پروژه ضمن انتقال اتوبوس ها و خودروها به زیر سطح زمین و ایجاد یک پلازای شهری، - ورودی وکیل آباد سامان یابد.

پروژه پارکینگ پایانه زیرسطحی آزادی احتمالاً یکی از پرحاشیه ترین پروژه های عمرانی سال های گذشته مشهد است که با وجود انتقادات فراوان، این روزها به پایان کار خود نزدیک می شود.

بر اساس این طرح، با احداث یک سازه زیرسطحی، پارکینگ خودرو و پایانه اتوبوس رانی موجود در حاشیه پارک ملت و ابتداء بلوار وکیل آباد به زیر سطح زمین منتقل شده و سطح زمین به پلازای شهری تبدیل می شود.

این پروژه که اجرای آن از خرداد ماه 1397 آغاز شد با انتقادات فراوانی از سوی برخی سازمان های مردم نهاد مواجه شد که ادعا می کردند با اجرای این پروژه تعدادی از درختان پارک ملت از بین می رود و آلودگی هوا افزایش پیدا می کند.

البته تمامی این ادعاها از سوی مجریان طرح رد شد و آنها اعلام کردند که اجرای این طرح آسیبی به درختان پارک ملت وارد نمی کند و این پروژه نه تنها موجب آلودگی هوا نمی شود بلکه با هدف کاهش آلودگی هوا به اجرا در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت حصارهای آزادی چه می گذرد؟

پشت حصارهای آزادی چه می گذرد؟