مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-14فرهنگي

شکایت غول های بالیوود از 2 رسانه هندی


«شاهرخ خان» «امیر خان» «سلمان خان» و آکشای کومار» از 2 رسانه هندی درباره نوع پیگیری مساله مرگ مشکوک «سوشانت سینگ راجپوت» شکایت کردند.

این رسانه ها به بدنام کردن صنعت سینمای بالیوود متهم شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر ، تعدادی از ابرستاره های سینمای بالیوود از رسانه های هندی که پای بسیاری از آنها را به پرونده مرگ سوشانت سینگ راجپوت کشاندند، به دادگاه شکایت کردند.

شاهرخ خان امیر خان سلمان خان و آکشای کومار از دو رسانه هندی درباره نوع پیگیری مساله مرگ مشکوک سوشانت سینگ راجپوت شکایت کردند.

 این رسانه ها به بدنام کردن صنعت سینمای بالیوود متهم شده اند.

این هنرپیشه های بالیوودی شکایتی را علیه دو رسانه هندی به دادگاه ارائه کردند و خواستار روند دادرسی علیه این رسانه ها شدند که اتهاماتی را در ارتباط با مرگ راجپوت در ماه ژوئن، منتشر کرده اند.

فیلمسازان و اتحادیه های صنفی برتر بالیوود با طرح شکایت از دو کانال خبری معروف تلویزیونی خواستار پرهیز از اظهارات غیرمسئولانه، تحقیرآمیز و افترا آمیز علیه بالیوود و اعضای آن شده اند.

این دادخواست که روز دوشنبه تکمیل و تسلیم دادگاه شد، چند ماه پس از آن رخ داد که کانال های خبری تلویزیونی آزاد هند، صنعت فیلم هندی زبان مستقر در بمبیی را با اتهامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت غول های بالیوود از 2 رسانه هندی

شکایت غول های بالیوود از 2 رسانه هندی