مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-14سياسي

نامه نمایندگان استان مازندران به رییس جمهور برای بستن جاده های شمال کشور


یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران از نامه نمایندگان این استان به رییس جمهور خبر داد و گفت که در این نامه از رییس جمهور درخواست شده که در ایام تعطیلات پیش رو با اعمال محدودیت های اجازه ورود مسافران را به استان های شمالی کشور ندهند.

- یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران از نامه نمایندگان این استان به رییس جمهور خبر داد و گفت که در این نامه از رییس جمهور درخواست شده که در ایام تعطیلات پیش رو با اعمال محدودیت های اجازه ورود مسافران را به استان های شمالی کشور ندهند.

محمد علی محسنی بندپی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان مازندران در نامه ای به رییس جمهور درخواست کرده که با توجه به تعداد زیاد مسافران در استان های شمالی به خصوص غرب استان مازندران محدودیت های اعمال کند تا از ورود مسافران جلوگیری شود ما از رییس جمهور خواستیم که جاده های استان های شمالی کشور را در تعطیلات پیش رو ببندند.

وی افزود: تعداد مسافران در استان های شمالی قابل تخمین نیست به دلیل مسافت کم از تهران تا استان های شمالی تعداد مسافران بسیار زیاد است ما با استاندار مازندران و مسوولان مربوطه صحبت کردیم و به رییس جمهور هم نامه نوشتیم تا با اتخاذ تدبیری جلوی ترددها در جاده ها گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نمایندگان استان مازندران به رییس جمهور برای بستن جاده های شمال کشور

نامه نمایندگان استان مازندران به رییس جمهور برای بستن جاده های شمال کشور