مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-14حوادث

جنایت هولناک در مشهد/ زنی هوو و فرزند خردسالش را به آتش کشید


با اعترافات وحشتناک پیرزنی که با دستور مقام قضایی از یک سال قبل در بازداشت به سر می‌برد، سرنخ‌های جدیدی از سرنوشت مادر و کودک گم شده در حالی به دست آمد که او پرده از یک سناریوی جنایی برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، سرنوشت غبارآلود مادر و پسر 2/5 ساله اش از خرداد سال گذشته، زمانی در سناریوی باورناپذیر هوویش خودنمایی کرد که پرونده‌ای در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تشکیل شد.

محتویات این پرونده که در دایره «فقدانی ها» توسط سرهنگ سرایانی (افسر پرونده) بررسی می‌شد حکایت از آن داشت که زن 38 ساله‌ای به نام کبری به طور مرموزی به همراه پسرش گم شده است.

یکی از بستگان این زن با تسلیم شکواییه‌ای به پلیس ادعا کرد: کبری و فرزندش 98/3/12 از روستای مارشک به مشهد آمده و به منزل هوویش رفته اند، ولی دیگر خبری از آن‌ها نداریم.

این در حالی است که زهرا هووی 63 ساله ادعا می‌کند هیچ خبری از کبری و فرزندش ندارد و آن‌ها به منزل وی نیامده اند؟! به دنبال این گزارش، تحقیقات گسترده و غیرمحسوس در این باره آغاز و مشخص شد که زن مذکور به همراه فرزندش و با مینی بوس به مشهد آمده است بنابراین ماجرای مرموز گم شدن ناگهانی این مادر و کودک در حالی به معمایی پیچیده تبدیل شد که قاضی احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) سطور اوراق این پرونده را زیر ذره بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت هولناک در مشهد/ زنی هوو و فرزند خردسالش را به آتش کشید

جنایت هولناک در مشهد/ زنی هوو و فرزند خردسالش را به آتش کشید