مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-14حوادث

مشکلاتی که خانواده کودکان مبتلا به اوتیسم با آن مواجهند


با دیدن کودکان مبتلا به اوتیسم، موجی از دلسوزی نسبت به آنان را در وجود خود احساس می کنیم، اما تا به حال با خود فکر کرده ایم که یک خانواده با چنین فرزندی با چه مشکلاتی دست وپنجه نرم کرده و چه رنج بی پایانی را متحمل هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری با دیدن کودکان مبتلا به اوتیسم، موجی از دلسوزی نسبت به آنان را در وجود خود احساس می کنیم، اما تا به حال با خود فکر کرده ایم که یک خانواده با چنین فرزندی با چه مشکلاتی دست وپنجه نرم کرده و چه رنج بی پایانی را متحمل هستند.

در این روزهای کرونایی نیز که بسیاری از ما تقریبا خانه نشین شده ایم، نگهداری و سختی هایی والدین این کودکان دوچندان شده است.

زهرا که دارای یک پسر 9 ساله مبتلا به اوتیسم است، در گفت وگو با ایسنا به نشانه های ابتدایی فرزند خود از لحاظ ابتلا به اوتیسم اشاره و اظهار کرد: فرزندم محمد دو سه روز ابتدایی پس از تولد با یک صدای کوچک می ترسید، بی قراری زیاد و وابستگی شدیدی به من داشت به طوری که حتی در کنار پدرش نیز آرام و قرار پیدا نمی کرد، کمی که بزرگ تر شد به شدت احساس غریبگی با افراد داشت و کم صحبت بود که با توصیه پزشک به مرکز اوتیسم ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه فرزند او از سه سالگی در کلاس های مرکز اوتیسم حضور داشته است، افزود: پس از مدتی ارتباطات فرزندم با دیگر افراد افزایش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلاتی که خانواده کودکان مبتلا به اوتیسم با آن مواجهند

مشکلاتی که خانواده کودکان مبتلا به اوتیسم با آن مواجهند