مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 13:402020-10-13سياسي

رسانه ترمیمی باید آسیب ها را از حالت تابو به مسئله اجتماعی تبدیل کند


عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: رسانه ترمیمی باید با به رسمیت شناختن آسیب ها آن ها را از حالت تابو و خط قرمز خارج و به مسئله اجتماعی تبدیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، محمدعلی فرجی ها امروز در نشست علمی رسانه ترمیمی ویژه مدیران و نخبگان رسانه ها که به همت خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تحولات جهانی چند دهه اخیر در زمینه کنترل جرم و ارزیابی بسیاری از مداخله های کیفری نشان از آن دارد که این مداخلات به خوبی نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه یکی از کارکرد های عدالت ترمیمی، استفاده از ظرفیت های موجود در جامعه است که بعد از شکل گیری دولت های مدرن به حاشیه رانده شد، ادامه داد: از ویژگی های شهر ترمیمی این است که شهروندان برای انجام امور جاری زندگی خود نیازمند نقض قوانین و مقررات نیستند، پس به تبع آن، مقررات هم باید تنظیم گرانه و براساس نیازهای واقعی مردم تنظیم شده باشد و ممر و منبع درآمد عده ای از طریق امضاهای طلایی یا رانت و رشوه ایجاد نشده باشد.

وی با یادآوری اینکه امروزه با تورم قوانین در کشور مواجه هستیم، بسیاری از آن ها را مخل کسب وکار و زندگی مردم دانست، بیان کرد: برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ترمیمی باید آسیب ها را از حالت تابو به مسئله اجتماعی تبدیل کند

رسانه ترمیمی باید آسیب ها را از حالت تابو به مسئله اجتماعی تبدیل کند