مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-13سياسي

نشست نقد و بررسی فیلم کانون دانشجویی نگاه برگزار شد


کانون دانشجویی فیلم و عکس «نگاه» دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست مجازی نقد و بررسی فیلم را با محوریت آثار شاخص کوئنتین تارانتینو برگزار کرد.

- کانون دانشجویی فیلم و عکس نگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست مجازی نقد و بررسی فیلم را با محوریت آثار شاخص کوئنتین تارانتینو برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، نشست نقد و بررسی فیلم کانون نگاه، با محوریت فیلم سگ های انباری با حضور دکتر فاطمه خوشنوا ـ مدیر امور هنری و فوق برنامه، دانشجویان عضو شورای مرکزی کانون و علاقه مندان به نقد فیلم و با تسهیلگری علیرضا هاشمی به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار شد.

هاشمی در مقدمه، نکاتی در مورد تاریخچه سینمای تارانتینو کارگردان فیلم، سینمای پست مدرن و ابزورد و بررسی شاخصه های آن در آثار وی پرداخت و در ادامه نیز برخی سکانس های مهم و تاثیرگذار فیلم و به علاوه شخصیت های فیلم و برهم کنش های ایشان بر یکدیگر به نقد و بررسی گذاشته شد.

سگ های انباری (Reservoir Dogs) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی، درام و هیجان انگیز در سال 1992 ساخته شده است در این فیلم هاروی کایتل، تیم راث، استیو بوشمی، کریس پن، مایکل مدسن، کوئنتین تارانتینو، نینا شیماشکو، رندی بروکس، کرک بالتز به هنرمندی پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقد و بررسی فیلم کانون دانشجویی نگاه برگزار شد

نشست نقد و بررسی فیلم کانون دانشجویی نگاه برگزار شد