مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-12سياسي

موافقت معاون وزیر نیرو با احداث سد تنظیمی سیمره


قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، به اتفاق بهزاد علی زاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 21 مهر،با قاسم تقی زاده خامسی معاون آب و آبفای وزارت نیرو دیدار کردند.

- در این نشست استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مسائل و مشکلات مختلف استان از جمله طرح تامین آب اراضی مورموری، صدور مجوز تخصیص آب برای اراضی کشاورزی از محل سد مخزنی کرخه، اصلاح سهم استان از مصرف آب کشاورزی، تامین آب اراضی کشاورزی آبدانان از سد مخزنی، تخصیص آب برای اراضی منطقه مورموری، سیاهگل، هلیوه، آبطاف و .

پیگیری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، در این نشست همچنین در خصوص مسائل و مشکلات نیروگاه تلمبه ذخیره ای و ایجاد سد تنظیمی سیمره جهت اراضی بالا دستی و پایین دستی سد، تخصیص سهم استان از کرخه و سهم سامانه گرمسیری و نیروگاه تلمبه ذخیره بحث و مذاکره شد.

در ادامه این دیدار مهندس تقی زاده خامسی ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری بسیار خوب استاندار ایلام با مجموعه وزارت نیرو در استان گفت: استاندار ایلام یکی از فعال ترین و پیگیر ترین استانداران کشور در خصوص مسائل و مشکلات استان است.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو ضمن قول مساعد در خصوص پیگیری خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت معاون وزیر نیرو با احداث سد تنظیمی سیمره

موافقت معاون وزیر نیرو با احداث سد تنظیمی سیمره