مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-12ورزشي

استوری شدید علی کریمی علیه افشین پیروانی


محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیسی‌ها درچند دهه گذشته اقدام به آنفالوکردن مدیر فعلی تیم و همبازی سابقش در پرسپولیس کرد و پس از آن پیامی تند در استوری اش برای افشین پیروانی منتشر نمود تا مشخص شود جنگ پیشکسوتان فقط در استقلال نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، افشین پیروانی مربی و کاپیتان سابقش که مشخص نیست با کدام دلیل واقعی مورد غضب علی کریمی قرار گرفته است.

نکته عجیب ماجرا انتشار مجدد استوری تند علی کریمی در صفحه مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس و از بلاگرهای مشهور این باشگاه بود.

این در شرایطی است که هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال از رفاقت گرم بین این دو چهره پرسپولیسی باخبر بودند اما با انتشار این پست در صفحه میناوند مشخص شد او راهش را از پیروانی جدا کرده و در جبهه مقابل او قرار دارد.

این در حالی است که میناوند در تلویزیون پرسپولیس به اجرا و تفسیر بازی ها مشغول است و به نوعی از چهره های وابسته به باشگاه به شمار می آید و موضعگیری اینچنینی در شرایطی که افشین پیروانی یکی از مهره های مهم باشگاه محسوب می شود عجیب و حتی باورنکردنی است.

جالب اینکه میناوند خود در زمانی متهم بود که برای حضور افشین پیروانی در سمت مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس به محسن خلیلی مدیرقبلی اتهامات خیالی وارد کرده و حالا مشخص نیست چه اتفاقی رخ داده که او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استوری شدید علی کریمی علیه افشین پیروانی

استوری شدید علی کریمی علیه افشین پیروانی