مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-12سياسي

آغاز عملیات احداث پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر نجف آباد یاسوج


کلنگ پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر نجف آباد شهر یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی به زمین زده شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد کلنگ پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر نجف آباد شهر یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی به زمین زده شد.

فیض الله پاسره، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: این پروژه با 4 کیلومتر خط انتقال اصلی به قطر 315_400 میلی متر و اعتبار 7 میلیارد تومان در مدت چهار ماه انجام می شود.

فیض الله پاسره، مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 70 درصد آب مصرفی به فاضلاب تبدیل می شود، گفت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به مانند تخت های یک بیمارستان لازم و ضروری است و نقش پیشگیرانه دارد.

وی با بیان اینکه در مناطق سرود جنوبی بویراحمد یک سانتیمتر کار در رابطه با شبکه جمع آوری فاضلاب صورت نگرفته است، افزود: نیازمند 200 میلیارد تومان برای فاضلاب این منطقه هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 500 واحد مسکن مهر در نجف آباد مستقر است که برای دفع فاضلاب آن باید چاره اندیشی کنیم به همین دلیل 7 پیمانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر نجف آباد یاسوج

آغاز عملیات احداث پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر نجف آباد یاسوج