مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-12ورزشي

عالیشاه: امیدوارم مشکلات مالی پرسپولیس بزودی حل شود


هافبک ساروی تیم پرسپولیس تهران درباره مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس گفت: مشکلات وجود دارد امیدوارم این مشکلات هم هرچه سریع تر با تلاش مسؤولان باشگاه حل شود و تا بتوانیم با تمرکز بهتر قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.

- امید عالیشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه بازیکنان پرسپولیس با جان و دل در آسیا به میدان رفتند، اظهار کرد: پرسپولیس استحقاق رسیدن به فینال جام باشگاه های آسیا داشت و امیدواریم با قهرمانی در آسیا دل میلیون ها هوادار خونگرم پرسپولیس را شاد کنیم.

کاپیتان دوم پرسپولیس با بیان اینکه این اتفاق خوش یمن با همت بازیکنان و کادرفنی باغیرت البته با کمک و حمایت هواداران رخ داد، افزود: پرسپولیس هواداران عاشقی دارد که سبب می شوند بازیکنان در هر دیدار با جان و دل بازی کنند و تمام انرژی خود را در زمین بگذارند.

وی در ادامه گفت: فکر کنم موفقیت چند سال اخیر پرسپولیس در لیگ ایران و آسیا همین مسئله است که بازیکنان باتعصب و هوادار واقعی دارد.

عالیشاه در پایان درباره مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: مشکلات وجود دارد امیدوارم این مشکلات هم هرچه سریع تر با تلاش مسؤولان باشگاه حل شود و تا بتوانیم با تمرکز بهتر قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالیشاه: امیدوارم مشکلات مالی پرسپولیس بزودی حل شود

عالیشاه: امیدوارم مشکلات مالی پرسپولیس بزودی حل شود