مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-12سياسي

کاهش 80 درصدی موجودی پرونده های دادگاه های تجدید نظر استان ایلام


رییس کل دادگستری استان ایلام، گفت: از شهریور ماه سال گذشته تا پایان شهریور ماه سال جاری 80 درصد موجودی پرونده های دادگاه های تجدید نظر استان مختومه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان ایلام در دیدار با قضات محاکم تجدید نظر استان، گفت: از شهریور ماه سال گذشته تا پایان شهریور ماه سال جاری 80 درصد موجودی پرونده های دادگاه های تجدید نظر استان مختومه شده است.

وی افزود: به صفر رساندن باقی مانده موجودی پرونده های دادگاه های تجدید نظر استان با تلاش و کوشش مضاعف قضات مهم و ضروری است و مدیریت صحیح و عملکرد مطلوب این محاکم باید به دادگاه های بدوی استان نیز تسری یابد.

رییس کل دادگستری ایلام بر لزوم توجه ویژه به تخصص گرایی در ارجاع پرونده ها تاکید کرد و گفت: تناسب گرایی در دادگاه های تجدید نظر با هدف رسیدگی دقیق تر و رسیدن به اتقان آراء به صورت ویژه مورد توجه قرار دارد.

دهقانی در ادامه  قانون کاهش مجازات حبس تعزیری را در راستای ساماندهی زندانیان استان مفید و مؤثر ارزیابی کرد و افزود: مجازات حبس باید در جای مناسب خود مورد استفاده قرار گیرد و پرونده های زندانیان مشمول این قانون به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80 درصدی موجودی پرونده های دادگاه های تجدید نظر استان ایلام

کاهش 80 درصدی موجودی پرونده های دادگاه های تجدید نظر استان ایلام