مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-12فرهنگي

اکران آنلاین رستاخیز در محرم و صفر، فرصتی که از دست رفت


با وجود طرح مطالبه اکران آنلاین فیلم سینمایی «رستاخیز» به عنوان محتوایی متناسب با ایام محرم، این فیلم سینمایی از سوی سازمان سینمایی به عنوان مالک اصلی در مسیر اکران قرار نگرفت و همزمان با دهه نخست محرم شاهد نمایش این فیلم سینمایی نیستیم؛ اتفاقی که اگر متولی سینمای ایران پی می‌گرفت و بر آن اصرار می‌ورزید قابل تحقق بود اما این مجموعه ترجیح داد همچنان با وضعیت بلاتکلیف همراهی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ فیلم سینمایی «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش ـ که از مقطع تاریخی مرگ معاویه تا شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا را روایت می‌کند، داستان شگفت انگیزی دارد که «تابناک» پیش از این در گزارشی به آن پرداخته بود.

در شهریور 1398 و مدتی پس از پرداخت سنگین سازمان سینمایی به مالکان این فیلم، نسخه عربی این فیلم لو رفت و قاچاق شد.

این نسخه آنچنان مورد توجه قرار نگرفت اما در نهایت آنهایی که از سر کنجکاوی در پی دیدن این فیلم بودند، این امکان را یافتند و رستاخیز عملاً به یک فیلم سوخته برای اکران عمومی تبدیل شد.

این میان کارگردان این فیلم ادعا کرد که نتفلیکس خواستار اکران بوده اما یک رقم کلی پرداخت می‌کند و مابه ازی هر بار پخش رقمی نمی‌دهد اما سندی منتشر نکرد که نشان از درخواست نتفلیکس برای اکران فیلم «


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آنلاین رستاخیز در محرم و صفر، فرصتی که از دست رفت

اکران آنلاین رستاخیز در محرم و صفر، فرصتی که از دست رفت