مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-12اقتصادي

پیش بینی 40 درصدی اشغال واحدهای اقامتی مشهد در دهه پایانی صفر


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: به نظر می رسد درصد اشغال واحدهای اقامتی و هتل ها برای دهه پایانی صفر در مشهد به 40 درصد برسد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: به نظر می رسد درصد اشغال واحدهای اقامتی و هتل ها برای دهه پایانی صفر در مشهد به 40 درصد برسد.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص درصد اشغال هتل های مشهد در ایام اربعین اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، موضوع تعطیلی واحدهای اقامتی از ابتدای سال تا انتهای اردیبهشت ماه دنبال شد اما پس از تصمیم گیری های مجدد، واحدهای اقامتی از ابتدای مرداد ماه که مصادف با عید فطر می شد، بازگشایی شد.

آن زمان درصد اشغال واحدهای اقامتی مشهد بین 15 تا 20 درصد بود.

وی افزود: این روند تا ابتدای شهریور ادامه داشت اما آغاز محرم موجب شد اشغال واحدهای اقامتی این شهرستان به 40 درصد برسد اما بازگشایی مدارس که امسال نیز زودتر اتفاق افتاد و تغییر فصل، باعث کاهش روند اشغال مراکز اقامتی شد و درصد اشغال ها به همان 15 تا 20 درصد بازگشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: به نظر می رسد برای تعطیلی های دهه آخر صفر درصد اشغال واحدهای اقامتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 40 درصدی اشغال واحدهای اقامتی مشهد در دهه پایانی صفر

پیش بینی 40 درصدی اشغال واحدهای اقامتی مشهد در دهه پایانی صفر