مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 20:402020-10-11اقتصادي

ظرفیت «کشاورزی» ناجی توسعه «گردشگری»/ کافیست «بذر توجه» بکارید...


«گردشگری کشاورزی» یکی از شاخه های گردشگری است که می تواند ناجی توسعه این بخش استراتژیک در همدان شود تا آن جا که شاید بتوان این ادعا را کرد که نهال نارس توسعه گردشگری، - خبرگزاری فارس ـ همدان؛ سال هاست در مصوبات کاغذی مسئولان استانی مطرح می شود، گردشگری محور اول توسعه همدان است.

این محور توسعه اما انتخابی با هزار و یک اما و اگر است حال پریشان فعالان اقتصادی در حوزه گردشگری در روزهای بحرانی کرونا و پس از آن خود اثباتی برای این ادعا خواهد بود.

چه بسا اگر باور برنامه ریزان استان بر این مهم معطوف بود که گردشگری در چرخه اقتصاد محلی همدان تاثیرگذار است امروز باید شاهد اعمال تصمیم گیری های تاثیرگذار در این راستا بودیم، حالا که توسعه از هیچ یک از شاخه های گردشگری در همدان محقق نشد می توان دلخوش کرد که ظرفیت کشاورزی در همدان ؛ ناجی توسعه گردشگری شود.

برخی کارشناسان اقتصادی براین باورند در صورت اعمال راهکارهای مطالعه شده، پتانسیل غنی حوزه کشاورزی همدان خواهد توانست حرکت لاک پشتی اقتصاد محلی به واسطه گردشگری را با کشاورزی به یک جهش محسوس تبدیل کند.

*دستورالعمل صدور مجوز فعالیت گردشگری کشاورزی در ماه های اخیر، دستورالعمل صدور مجوز فعالیت گردشگری کشاورزی و نظارت بر آن توسط دفتر همکاری و توافق های ملی وزارت میراث فرهنگی تهیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت «کشاورزی» ناجی توسعه «گردشگری»/ کافیست «بذر توجه» بکارید...

ظرفیت «کشاورزی» ناجی توسعه «گردشگری»/ کافیست «بذر توجه» بکارید...