مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-11سياسي

کانون وکلا باید از انحصارطلبی خارج شود


معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد گفت: کانون وکلا به عنوان متولی استخدام وکیل شناخته می شود اما برخی انحصارطلبی ها مشکلاتی ایجاد کرد که لازم است این انحصارطلبی پایان یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین دهقانی پیش از ظهر امروز در ششمین نشست خبری دادگستری کل استان یزد در سال جهش تولید و سومین نشست از سلسله نشست های خبری جشنواره عدلیه و رسانه با اشاره به اینکه ورزیده شدن نیروهای آینده دستگاه قضایی از دغدغه ها به شمار می رود، اظهار داشت: تلاش شده تا ورزیدگی نیروها با در اختیار گذاشتن آرای قضات در اختیار نیروهای جدید و تازه وارد انجام شود.

وی همچنین از نقد آرا در پروتال ها و شبکه های داخلی همچنین در فضای عمومی با حضور گروه های مختلف حقوقی خبر داد و افزود: در کارزار علمی با حضور وکلا، قضات بازنشسته و … قضاتی که رأی را صادر کرده اند از رأی خود دفاع می کنند.

دهقانی عنوان کرد: این شیوه نقد برای اولین بار در سطح کشور اجرا شد و تجربه آن به سایر استان ها انتقال یافت که در راستای بحث خردورزی و استفاده از نقد افکار عمومی برای تقویت خدمات قضایی صورت گرفت.

وی همچنین با اشاره به بحث اتقان آرای قضایی بیان کرد: معتقدیم که حد اعلای رضایت عمومی، اتقان آرای قضایی است و از آنجا که بسیاری از قوانین به روز نیست، قاضی مجاز است که تفسیر قضایی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون وکلا باید از انحصارطلبی خارج شود

کانون وکلا باید از انحصارطلبی خارج شود