مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-11ورزشي

پرداخت یک سال حقوق به مدال آوران تا زمان برگزاری المپیک ناشنوایان


طی بازدیدی که رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون ناشنوایان داشت مقرر شد در جلسه هیأت اجرایی این کمیته به ورزشکاران ناشنوایی که شانس کسب مدال در المپیک ناشنوایان برزیل را دارند از آذر امسال تا زمان برگزاری مسابقات حقوق اختصاص داده شود.

- رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: طی بازدیدی که رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون ناشنوایان داشت مقرر شد در جلسه هیأت اجرایی این کمیته به ورزشکاران ناشنوایی که شانس کسب مدال در المپیک ناشنوایان برزیل را دارند از آذر امسال تا زمان برگزاری مسابقات حقوق اختصاص داده شود.

مهران تیشه گران در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در بازدیدی که روز گذشته سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون ناشنوایان داشت مقرر شد که در جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک که این هفته برگزاری خواهد شد درباره اختصاص حقوق به ورزشکارانی که شانس کسب مدال در بازی های المپیک ناشنوایان برزیل را دارند از آذر امسال تا زمان برگزاری مسابقات (آبان سال آینده) حقوق اردونشینی اختصاص داده شود و تحت حمایت کمیته ملی المپیک قرار بگیرند.

وی گفت: رییس کمیته ملی المپیک همچنین قول استخدام هشت نفر از مدال آوران المپیک ترکیه را در وزارتخانه و ارگان های دولتی در این نشست دادند و تاکید کردند که در این خصوص مذاکراتی را با برخی از وزارتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یک سال حقوق به مدال آوران تا زمان برگزاری المپیک ناشنوایان

پرداخت یک سال حقوق به مدال آوران تا زمان برگزاری المپیک ناشنوایان