مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-11اقتصادي

تقویت همکاری ها در دستور کار بانک ملت و دانشگاه تهران


جلسه هم اندیشی مدیران ارشد بانک ملت و دانشگاه تهران با حضور دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر محمود نیلی رییس دانشگاه تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ملت، در این جلسه طرفین بر گسترش همکاری های فی مابین در بخش های مختلف بانکی و پژوهشی توافق کردند.

دکتر محمد بیگدلی، مدیر عامل بانک ملت در این جلسه، از این بانک به عنوان یکی از بانک‌های دارای بالاترین حجم منابع در سیستم بانکی کشور نام برد و گفت: بانک ملت با داشتن گسترده ترین سیستم های الکترونیک و بانکداری اینترنتی می تواند خدمات ویژه ای را به جامعه علمی کشور ارائه کند.

وی درباره اعطای تسهیلات برای احداث شهر دانش در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از مدیران این دانشگاه خواست تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده اعتباری خود در شعبه دانشگاه تهران اقدام کنند تا شرایط برای اقدامات بعدی فراهم شود.

مدیر عامل بانک ملت با تاکید بر گسترش همکاری بانک و دانشگاه در زمینه های مختلف خواستار تهیه و تنظیم تفاهم نامه ای میان طرفین شد تا با امضای این سند، شرایط برای همکاری های دوجانبه آسان تر شود.

در این جلسه دکتر محمود نیلی، رییس دانشگاه تهران نیز با قدردانی از همکاری های گسترده بانک ملت با این دانشگاه، حُسن شهرت و عملکرد مطلوب بانک ملت را برای مجموعه این دانشگاه قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت همکاری ها در دستور کار بانک ملت و دانشگاه تهران

تقویت همکاری ها در دستور کار بانک ملت و دانشگاه تهران