مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-10اقتصادي

چرا پرداخت تسهیلات بانکی بهتر از یارانه نقدی است؟


در کنفرانس بین المللی حمایت اجتماعی عنوان شد که تسهیلات فراگیر به چند علت بهتر از یارانه فراگیر است چرا که یارانه فراگیر رفتار افراد را تغییر نمی دهد به این معنا که وقتی دولت پول بلاعوض به مردم می دهد خیلی از افراد به آن اکتفا کرده و دیگر تلاشی برای توانمندی .

- در کنفرانس بین المللی حمایت اجتماعی عنوان شد که تسهیلات فراگیر به چند علت بهتر از یارانه فراگیر است چرا که یارانه فراگیر رفتار افراد را تغییر نمی دهد به این معنا که وقتی دولت پول بلاعوض به مردم می دهد خیلی از افراد به آن اکتفا کرده و دیگر تلاشی برای توانمندی خود و تامین معاش نمی کنند اما ارائه تسهیلات بانکی باعث تلاش فرد برای  بازگرداندن آن می شود؛ همچنین تسهیلات بانکی را فقط افرادی که نیاز دارند درخواست می کنند.

کنفرانس بین المللی حمایت اجتماعی توسط دفتر برنامه عمران ملل متحد (UNDP) در روزهای چهارده تا شانزده مهر ، به صورت آنلاین با حضور معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی و تعدادی از اساتید دانشگاه های برتر دنیا و سیاست گذاران حوزه حمایت های اجتماعی کشورهای مختلف برگزار شد.

در روز دوم این کنفرانس بین المللی آنلاین، میزگردی با موضوع اثر بخشی تسهیلات بانکی فراگیر در مقابل برنامه یارانه نقدی فراگیر با حضور احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پرداخت تسهیلات بانکی بهتر از یارانه نقدی است؟

چرا پرداخت تسهیلات بانکی بهتر از یارانه نقدی است؟