مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-10ورزشي

لغو بازی تدارکاتی ایران و مالی؛ از ترس قرنطینه لژیونرها نه از بیم جان!


هنوز مشخص نیست آیا تیم دیگری جایگزین مالی برای انجام بازی تدارکاتی خواهد شد یا خیر؟ - ابتلای چهار بازیکن تیم ملی مالی به ویروس کرونا و همین‌طور تامین سلامتی تیم ملی ایران، احتمالا این دیدار تدارکاتی تا ساعاتی دیگر لغو خواهد شد تا بار دیگر برنامه های تیم ملی در آخرین لحظه دچار ضربه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در پی تایید ابتلای چهار بازیکن تیم ملی مالی به ویروس کرونا از سوی فدراسیون فوتبال این کشور، فدراسیون فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حال بررسی صحت این خبر و در ادامه بررسی کلیت موضوع توسط ستاد کرونا در فوتبال است.

صحت و سلامت بازیکنان ایرانی که از فوتبال اروپا و لیگ ‌برتر ایران در تیم ملی حضور دارند، برای مسئولان فدراسیون فوتبال اهمیت بالایی دارد و در واقع گارانتی لازم را به تیم‌های بازیکنان می‌دهد که در اردوهای بعدی نیز حضور داشته باشند و در بازگشت به کشورهای خود مشکلی نداشته باشند.

طبق پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا، این احتمال وجود دارد که لژیونرهای ایرانی در بازگشت به کشورهای مبدا، با محدودیت‌های مواجه شوند که آن‌ها را در بازگشت به میادین با مشکل روبرو کند.

به همین علت، لغو این دیدار که طبق برنامه باید 22 مهر در ترکیه برگزار شود، قوت گرفته و فدراسیون در حال اتخاذ تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو بازی تدارکاتی ایران و مالی؛ از ترس قرنطینه لژیونرها نه از بیم جان!

لغو بازی تدارکاتی ایران و مالی؛ از ترس قرنطینه لژیونرها نه از بیم جان!