مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-10پزشكي

درمان موفق کودکی که مورد حمله گاندو قرار گرفته بود


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از درمان موفقیت آمیز کودک چابهاری که مورد حمله تمساح قرار گرفته بود، در بیمارستان اختر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آرش ملکی فلوشیپ ارتوپدی اطفال از انجام عمل جراحی موفقیت آمیز برای پسربچه ای که مورد حمله گاندو (تمساح پوزه کوتاه ایرانی) قرار گرفته بود، خبر داد و گفت: اوایل مهرماه پسربچه ای از یکی از روستاهای شهرستان چابهار با آسیب شدید در اندام فوقانی چپ بر اثر گازگرفتگی گاندو به بیمارستان اختر مراجعه کرد.

وی ادامه داد: در ابتدا پس از وقوع این حادثه، کودک در یکی از بیمارستان های خارج از کشور تحت درمان قرار گرفته و مچ دست چپ او را قطع کردند، اما به علت درد زیاد و ترشحاتی که از ناحیه آرنج و محل قطع عضو داشت، به بیمارستان اختر مراجعه کرد.

ملکی در خصوص روند درمان کودک در بیمارستان عنوان کرد: پس از مراجعه، زخم های پسربچه بلافاصله شستشو داده و آنتی بیوتیک های تزریقی تجویز شد.

همچنین پلاتینی که در بازوی او قرار داده بودند، مناسب نبود و طی عمل جراحی پلاتین را تعویض کردیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اقدامات درمانی را موفقیت آمیز دانست و افزود: آنتی بیوتیک های تزریقی اثرگذار بوده و ترشحات عفونی خشک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان موفق کودکی که مورد حمله گاندو قرار گرفته بود

درمان موفق کودکی که مورد حمله گاندو قرار گرفته بود