مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-10سياسي

پیام تبریک 300 کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد به سیدمحمود هاشمی


300 کانون استادی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی انتخاب سیدمحمود هاشمی به عنوان استاد نمونه بسیجی را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، 300 کانون استادی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی انتخاب سیدمحمود هاشمی رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد به عنوان استاد نمونه بسیجی را تبریک گفتند.

گفتنی است مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور اخیرا با هدای لوحی از سیدمحمود هاشمی بعنوان استاد نمونه بسیجی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم لوح سپاس از استاد نمونه بسیجی در سال 1399 استاد فرهیخته جناب آقای دکتر سید محمود هاشمی شجره طیبه بسیج اساتید به عنوان نیروی متعهد و انقلابی برخاسته از انقلاب اسلامی و منظومه فکری امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره حافظ و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر متعالی همه ظرفیت های علمی، دانشگاهی و اجتماعی خودش را در راه بست و تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی در نیل به تحقق تمدن نوین اسلامی به کار می گیرد.

خدای بزرگ را شاکریم برای وجود استادان توانمند و انقلابی که بسی مایه غرور و مباهات اند، آنان که در کمال تعهد، صداقت و درستکاری، بهترین اوقات حیات خویش را در جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک 300 کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد به سیدمحمود هاشمی

پیام تبریک 300 کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد به سیدمحمود هاشمی