مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-09سياسي

آسیب های اجتماعی محصول شرایط ناهنجار اقتصادی است


به واسطه شرایط اقتصادی ایجاد شده، آسیب های اجتماعی افزایش یافته است و با ادامه این روند، گناه در جامعه فزونی می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان حجت الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی خرم در خطبه های آیین عبادی- سیاسی شهر لار در سخنانی با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند منکر مشکلات ایجادشده ناشی از تحریم باشد، اظهار داشت: تحریم، یک جنگ اقتصادی تمام عیار است که جزء بی رحمانه ترین و بی سابقه ترین جنگ های تاریخ بشریت به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه به خاطر همین تحریم ها، صادرات نفت ایران کاهش چشمگیری داشته، مشکلات پولی و مالی برای کشور رقم خورده و میلیاردها دلار از ثروت ایران در کشورهایی نظیر هند، ژاپن و کره جنوبی بلوکه شده است، افزود: درآمد سالانه کشور ایران به جهت تحریم از سالی 100 میلیارد دلار به یک سوم کاهش یافته است.

امام جمعه لارستان اثرات منفی اقتصادی ناشی از بیماری ، باید بررسی شود که چه میزان از مسائل فعلی جامعه ایران مربوط به این عواقب است و بقیه مشکلات مربوط به کجاست.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه  باید در یک کار کارشناسانه ریشه مشکلات ایجادشده ناشی از سایر عوامل مورد تحلیل و تبیین قرار گیرد، ادامه داد: بروز برخی از مشکلات عوامل درونی برمی گردد که ازجمله آن می توان به عدم باور عمیق زبانی و عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی محصول شرایط ناهنجار اقتصادی است

آسیب های اجتماعی محصول شرایط ناهنجار اقتصادی است